štvrtok 29. januára 2015

Fujifilm X100T - recenzia už čoskoro

Už týždeň mám doma nového kamaráta, áno konečne sa mi dostala do rúk testovacia vzorka Fujifilmu X100T. Nechcem byť v hodnotení zbrklý, ale je to asi najrýchlejšia Fujina akú som mal v ruke. Materiálovo je veľmi pekne zhotovená, nechýba jej ani pár inovácií. AF je konečne taký aký by sme od moderného fotoaparátu čakali. Najmä v slabšom svetle sa to nedá s ničím iným od Fuji porovnať, je jednoducho rýchly! Osobne mám s ňou len jediný vážnejší problém. A síce či si kúpiť čiernu alebo striebornú verziu...


Pripájam pár produktových záberov ktoré vznikli v našom novo prerobenom "starom" nitrianskom fotoateliéri na pešej zóne.  Produktové fotografie boli nafotené s Fujifilm X-Pro1 a XF 60mm F2,4 Macro. Viacej sa dozviete už čoskoro v recenzii...







Nech sa páči, moju recenziu na skvelý Fujifilm X100T si môžete prečítať na ephoto.sk
http://www.ephoto.sk/fototechnika/recenzie/fotoaparaty/fujifilm-x100t/

1 komentár: