nedeľa 15. apríla 2012

Akcia FOMEI TOP SK


Ak fotografujete v ateliéri, používate externé blesky alebo batériové generátory, nenechajte si ujsť akciu Fomei TOP (18.4. -19.4.), kde sa dozviete všetky novinky, ktoré má v portfóliu u nás dobre známa značka Fomei (bajonet Bowens). Zaujímavé budú samozrejme aj prednášky, no poteší najmä možnosť vyskúšať si štúdiovú techniku a rôzne nástavce. Zvlášť by som chcel upozorniť na batériové generátory, malé prenosné externé zdroje Panther Mini 600 a univerzálny generátor Panther Pover Pack 1500. Viacej informácií o akcii nájdete v letáku :-)

2 komentáre:

  1. Zdravím, budem tiež na Fom Tope - rad by som sa s Vami stretol - mate krasne fotografie! :)
    st

    OdpovedaťOdstrániť
  2. pozdravujem Vás, ďakujem z apozitívnu reakciu - dodáva mi to energiu pri mojej ďalšej práci:) verím že sa nám podarí stretnúť, dnes by som sa tam chcel poobede zastaviť a pozrieť si novinky.

    OdpovedaťOdstrániť