pondelok 16. februára 2009

Prvé fotenie s Canonom 5D MarkII




Včera som fotil koncert a dnes v ateliéri. Obraz vzorky nebol bezchybný. Dúfam že to je spôsobené iba hrubou predprodukčnou vzorkou, ktorú mám práve požičanú. Pri fotení v ateliéri na ISO 100 sa v tieňoch a prakticky aj v čiernych plochách objavuje výrazný farebný šum. Musím prezistiť ako je to s produkčnými kusmi a či všetky 5Déčka robia takéto sprostosti ,alebo iba táto moja vzorka. Každopádne Canon 40D mi to nerobí...ani na Iso 800 nie to na ISO 100. Nerobil to ani nový 1Ds MarkIII. 

Prikladám celé foto a 100% výrezy práve z SRAW-ov (11,1 MPx). vyvolané v DPP na TIFF potom PSD v PS CS3 a preuložene ako JPEG... Medzičasom som pozrel na zábery ktoré sú na Dpreview.com, tam nie je po šume v tieňoch na ISO 100  ani stopy, takže snáď mám hrubú predprodukciu.

                               !!!___Update___!!!

Je to v poriadku, preverené od Slovenského zastúpenia Canonu, - pozičali mi len jedno veeeľmi predprodukčné telo, ktoré je mechanicky v poriadku, ale nemá vhodný firmware alebo čo.. Mám natoľko dôvery v značku Canon, že som nezmenil svoje rozhodnutie kúpiť si Canon 5D II. Nakoniec v tejto cene nie je aj tak nič iné porovnateľné na trhu.

2 komentáre:

  1. by to mali zakazat zakonom posielat taketo vzorky. inak uprade firmwaru by si mohol skusit :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. no radsej nie aby mi pri tom neumrel dáko

    OdpovedaťOdstrániť