piatok 6. februára 2009

Praha - prvé dojmy

Cesta do Prahy bola pre mňa a moju Zuzku napodiv veľmi pohodlná, a vôbec nebola pridlhá. Odporúcam Student Agency, ktorou sme išli aj my. Niekoľko km pred Prahou sme dokonca uvideli pasúce sa srnky :) Praha nás privítala sivým zimným vecerom bez snehu, príjemným bezvetrím a rušným metrom s pomaly už historickými vagónmi. Zatiaľ som si stihol všimnúť len pár budov okolo Anděla, a vychutnať si prvú jazdu večernou električkou. Za tých pár minút som si tiež všimol, že Praha je mesto čo má svoju dušu, dušu, ktorú naša vynovená Bratislava ešte iba hľadá..., Perfektná je aj absencia jazykovej bariéry, multikultúrnosť a kozmopolitnosť mesta. Zatiaľ teda pozitívne dojmy - už sa teším do mesta, na Karlov most, Malú stranu ...

Okrem nedostatku času na retušovanie fotiek ma prenasledujú problémy s mailami, preto v podstate prechádzam na nový mail: peniakfoto@gmail.com,
Starý mail je aj naďalej funkčný, no je trocha spomalený - niekedy o deň/dva, preto mi pls. píšte radšej na nový:)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára