streda 21. januára 2009

Male trapasy...

Obcas sa jednoducho musi darit: - poobede som bol s Petom Rafajom fotiti taky hotel v Nitre, no a trochu mali zapchate umyvadlo v apartmne, aj bidetku, no trapas, este som aj narozlieval, ale fotky budu snad pekne budem z toho skladat HDR-ko, fotil to s novym PC Nikkroom 24mm, tak sa tesim.

To by nebolo vsetko vecer o 20:00 som upratoval po murarovi chodbu, vynasal zvysne smeti do kontajnera, a co cert nechcel vysypal som si tam aj kluce od bytu. Zuzka vo Viedni, nahradne kluce som kvoli murarovi doniesol od nasich do bytu, skrátka bol som sam vonku pred vchodom po tme s klucami v poloprazdnom kontajneri...  Nastastie bolo dievca od susedov aj s kamoskou pred vchodom a viedli tie dlhe dievčenske debaty. Tak som ju pekne poprosil ci by mi posvietila telefonom do kontajnera :D Nastastie sa dala na takuto akciu nahovorit a ja som vďaka slabemu svetlu nasiel kluce v kontajneri. Dakujem suseda! Takze ak by ste videli chlapika s fotakom na krku do poly strceneho v smetiaku viete o koho ide :D

drzte mi prsty:)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára